domingo, março 28, 2010

As coisas que inventam estes dias II

Mais parvoíce avulsa:

VenaKalawemiidd@hotmail.com diz:
Hey I'm Naked Goto http://www.freecamlink.net/utza

Bost eta Azaro 2.10 diz:
bah, get creative

VenaKalawemiidd@hotmail.com diz:
hey

Bost eta Azaro 2.10 diz:
hi

VenaKalawemiidd@hotmail.com diz:
i'm 21/f your a male right?

Bost eta Azaro 2.10 diz:
seems so

VenaKalawemiidd@hotmail.com diz:
nice, I just got off work and finally got some time to relax which site did i msg you from again?

Bost eta Azaro 2.10 diz:
the nasty one

VenaKalawemiidd@hotmail.com diz:
I am a little busy right now, trying to upload some new pics if ya wanna check them out go http://twurl.nl/d1r4zp tell me what ya think

Bost eta Azaro 2.10 diz:
I think I know a friend of yours...

VenaKalawemiidd@hotmail.com diz:
I know a way we can chat and have a better time.. do you cam?

Bost eta Azaro 2.10 diz:
cama é comigo
a melhor dormida da europa

VenaKalawemiidd@hotmail.com diz:
Well i don't do yahoo cam or any other cam because i have been recorded before... But i do know one site you can watch me on cam, that assures me no one records...

Bost eta Azaro 2.10 diz:
malandronas púdicas. Jackpot

VenaKalawemiidd@hotmail.com diz:
I mean... Do you want to see me on my cam?

Bost eta Azaro 2.10 diz:
ná, não te chateies

VenaKalawemiidd@hotmail.com diz:
Ok go to http://www.freecamlink.net/uufn and click on "JOIN FOR FREE" orange button at the top of the page to join up for FREE.

Bost eta Azaro 2.10 diz:
percebes português? fazem serviços a casa?
quero uma com pepperoni

VenaKalawemiidd@hotmail.com diz:
fill out your contact information and then on the next page...

Bost eta Azaro 2.10 diz:
já fiz. Mas como o meu cartão com o número de contribuinte estava rasurado não me deixaram ter o cartão fnac.

VenaKalawemiidd@hotmail.com diz:
fill out your cc info baby for verification ONLY, their card will not be charged.

Bost eta Azaro 2.10 diz:
ahhh, andas a vender serviços nesses sites manhosos, sua finória

VenaKalawemiidd@hotmail.com diz:
What color Panties do you think i should wear? i might have you favorite color here somewhere...

Bost eta Azaro 2.10 diz:
rosa fucsia

VenaKalawemiidd@hotmail.com diz:
Your such a good boy, i'm gonna show you what good boys deserve.. you can tell me to do anything you want me too!

Bost eta Azaro 2.10 diz:
por acaso a minha mãe está sempre a mandar vir comigo

VenaKalawemiidd@hotmail.com diz:
Ok let me know when you get in so I can invite you directly to my cam, you should get some minutes from my cam site so you can spend time with me sexy!!!

Bost eta Azaro 2.10 diz:
mas tb me chama boi, já agora

VenaKalawemiidd@hotmail.com diz:
try again sweetie...Ok go to http://www.freecamlink.net/utw5 and click on "JOIN FOR FREE" orange button at the top of the page to join up for FREE.

Bost eta Azaro 2.10 diz:
foi para esta vida que a tua mãe andou contigo na barriga 9 meses, minha menina?!

VenaKalawemiidd@hotmail.com diz:
k you in yet babe??

Bost eta Azaro 2.10 diz:
dentro de onde!?

Sem comentários: